Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Proszę kliknąć na interesującym Państwa pytaniu:

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność książki?

 

Na każdej podstronie prezentującej daną książkę znajduje się informacja o jej dostępności w sklepie:

  • na bieżąco – oznacza pełną dostępność, można składać zamówienia i będzie ono realizowane w czasie podanym poniżej wysyłka w: (zwykle 2 dni robocze od momentu zarejestrowania płatności)
  • trwa dodruk – można składać zamówienia, ale ich realizacja nastąpi dopiero po zakończeniu dodruku i przyjęciu książek do magazynu. Szacowany czas wysyłki jest każdorazowo podawany poniżej statusu dostępności
  • druk na żądanie – oznacza, ze książka nie jest dostępna w trybie bezpośrednim. Składając zamówienie automatycznie uruchamiacie Państwo zlecenie dodruku i musicie liczyć się z nieco dłuższym czasem oczekiwania. W przypadku wątpliwości prosimy skontaktować się z nami drogą email: ksiegarnia@iwep.pl lub telefonicznie: 602222348
  • nakład wyczerpany – nie możemy już przyjąć zamówienia na tę pozycję, nakład został wyczerpany bez możliwości wznowień i dodruków.
  • w trakcie prac wydawniczych – zapowiedź wydawnicza, książka jest na etapie prac przygotowania do druku, na tym etapie jeszcze nie przyjmujemy zamówień.

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Państwa adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji zamówienia. Ponadto po zalogowaniu na konto w sklepie uzyskują Państwo bezpośredni dostęp do wszelkich informacji o bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Po każdym prawidłowo złożonym zamówieniu wysyłamy potwierdzenie przyjęcia zamówienia na Państwa adres e-mail.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności książek i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Państwa formy dostawy.

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Państwa książek, wybranej formy płatności i własnych preferencji, można wybrać jedną z poniższych form dostawy:

  • paczkomat InPost,
  • przesyłka kurierska,
  • poczta polska.

»

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznacie Państwo po dodaniu książek do koszyka, wybraniu formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu podajemy dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi najczęściej od kilku do kilkunastu złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możecie Państwo wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Nie. Ze względu na wewnętrzne procedury logistyczne nie realizujemy odbiorów bezpośrednich. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt drogą email: ksiegarnia@iwep.pl lub telefonicznie: 602222348.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać "w koszyk", w odpowiednio oznaczonym polu w trakcie składania zamówienia. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Proszę pamiętać, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego mogą Państwo dodawać książki, nad których zakupem się zastanawiacie. Dostęp do tej funkcjonalności mają wyłącznie zarejestrowani i zalogowani użytkownicy.

Jeśli posiadają Państwo konto w naszym sklepie, po zalogowaniu się, mogą Państwo dodać wybrane książki do przechowalni. Wybór będzie zapamiętany. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziecie Państwo wszystkie wybrane wcześniej książki. W każdej chwili można do nich powrócić i przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie książki otrzymają Państwo fakturę VAT. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, prosimy zaznaczyć w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i dodać adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki złożonego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Mogą Państwo modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania i zatwierdzenia jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), prosimy skontaktować się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 602222348.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możecie Państwo anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia prosimy skontaktować się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 602222348.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości e-mail otrzymają Państwo numer listu przewozowego oraz link do strony, na której można na bieżąco śledzić status przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Mam problem z uszkodzoną przesyłką. Co teraz?

 

Wysyłając do Państwa książki, dokładamy wszelkich starań, aby przesyłka była właściwie i bezpiecznie zapakowana. Zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy otwarcie przesyłki w obecności kuriera i dokonanie oględzin jakościowych zawartości. W przypadku widocznych uszkodzeń zalecamy spisanie protokołu uszkodzeń w obecności kuriera. Będzie to podstawą do uznania i ew. dochodzenia odszkodowań.

 


 

Czy mogę zwrócić zakupioną książkę?

 

Tak, zgodnie z obowiązującymi przepisami w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki mogą Państwo, przy pomocy odpowiedniego formularza, odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Szczegóły postępowania w tym zakresie określa § 9 Regulaminu naszej e-księgarni.

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl