Reklamacje i zwroty
Reklamacje i zwroty
Wszystkie książki sprzedawane w naszym sklepie objęte są gwarancją. W przypadku wykrycia wady technicznej, prosimy skontaktować się z nami bezpośrednio pod adresem e-mail: ksiegarnia@iwep.pl lub pod numerem telefonu: 602222348
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia procesu reklamacji - stanowią one podstawę do zgłaszania i realizacji każdej reklamacji.
Reklamacje
Zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy otwarcie przesyłki w obecności kuriera i dokonanie oględzin jakościowych zawartości. W przypadku widocznych uszkodzeń bezwzględnie zalecamy spisanie protokołu uszkodzeń w obecności kuriera. Będzie to podstawą do dochodzenia odszkodowań.
Również po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiona książka okazuje się mieć wady fabryczne, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prosimy przesłać do nas książkę, którą chcecie Państwo zareklamować, dołączając do niej pisemne oświadczenie, zawierające szczegółowe powody reklamacji książki, oczekiwaną formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na które po rozpatrzeniu reklamacji i podjęciu decyzji w tej sprawie zostanie dokonany ew. zwrot pieniędzy.
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Państwa mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Państwa koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza ksiązki lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Państwu szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: ksiegarnia@iwep.pl lub telefonicznie: 602222348. Udzielimy Państwu wskazówek, jak szybko i bezproblemowo zgłosić i przeprowadzić procedurę reklamacji.
Zwrot książek
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki, mają Państwo prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracana książka nie może nosić śladów używania. W przypadku niespełnienia tego warunku, zwrot książki nie zostanie przyjęty.
W wypadku odstąpienia od umowy Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
Jeżeli chcą Państwo dokonać zwrotu książki:
- Prosimy o przesłanie sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu. Oświadczenie to może zostać złożone przykładowo pisemnie na adres korespondencyjny Wydawnictwa, bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres ksiegarnia@iwep.pl.
- Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy:
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat: Instytut Wydawniczy EuroPrawo sp. z o.o.
adres do zwrotu: Al. Solidarności 117/207
e-mail kontaktowy: ksiegarnia@iwep.pl
tel: 602222348
– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/ o świadczenie następującej usługi(*)
- Numer konta, na który należy zró
– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data:
(*) Niepotrzebne skreślić.
- W ciągu 14 dni od daty przesłanego oświadczenia, prosimy odesłać zakupiony towar.
- W ciągu 10 dni roboczych od otrzymania Państwa przesyłki, sprawdzimy stan zwracanego towaru (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Państwa adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu książki. Nie później niż w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy równowartości ceny towaru wraz z kosztami doręczenia mu zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie.
Jeżeli Państwa zwrot książki zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie lub oznaki użytkowania), przekażemy Państwu na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych od przesłania informacji na wskazany adres zwrotny odeślemy książkę, pokrywając koszt przesyłki.